RedPepperWallpaper.com
6000 x 3180

włosy

Idę rozczesac włosy i czytać książkę

tak sb obliczyłam mniej więcej to jak dobrze pójdzie to na osiemnastkę będę miała włosy do polowy cyckow. i umyć włosy. ale żałuję, że ścinałam kiedykolwiek włosy jeju. obejrzałam sobie nct i w sumie fajne, miło się na nich patrzy tylko czemu taeyong ma włosy jak dywan. Ok mam! Mogę związać włosy, już myślałam, że będę musiała spać w rozpuszczonych.

a włosy nie będą chciały się w ogóle ułożyć. moje włosy to goal. moja fryzjerka mnie jutro zabije bo jak byłam u niej w sierpniu to rozjaśniała włosy do brązu takiego średniej barwy ani ciemne ani jasne. Idk czy myć dziś włosy. Dzisiaj byłam u dentysty i dentystka zachwalała moje włosy i pytała co z nimi robie itd.

nie wiem czy jutro kręcić włosy czy prostować : Pomoże mi ktoś w dm ?

nienawidzę kiedy ze stresu wypadają mi włosy. no nie fajnie.czy jimin może mieć znów czarne włosy?. Ludzie kocham moje włosy nocprawd. obiecuje Wam że gdy na WOSPIE podejdzie do mnie i przyjaciolki chlopak z dlugimi wlosami to powiem mu ALE MASZ SUPER WŁOSY podrywy XDD. JOHNNIE ŚCIĄŁ WŁOSY I MA CZOŁO JAK LOTNISKO CRI X"DDDDDD. Dzisiaj od dłuższego czasu umyłam włosy z odżywką i kurwa musze to stosować częściej bo moje włosy teraz są mega.

Te długie i ulizane włosy Liama blah. jestem taka zwyczajna, wtapiam się w tłum chce mieć coś takiego własnego jebne sobie włosy na różowo będę jak rena okej. A za półtora roku moje włosy to będzie tragedia, czyli jednak czas iśc do fryzjera i troszkę włosy podciąć. Umyłam włosy szamponem krzysia bo lewandowska mówiła, że są po niej zajebiste włosy.

Jutro kupię sobie rozjaśniacz do włosów

słucham siwe włosy od taco, a mame do mnie MUSISZ MI ZAFARBOWAC WLOSY, BO JUZ SĄ SIWE.

Szłam do kuchni i spojrzałam w lustro i omg ale mam już długie włosy Ale i tak najchętniej bym je ścięła Szkoda że wszyscy odradzają. w policzek, no i wybiła północ i ja zamiast sie nią cieszyć to trzymałam w krzakach przyjaciółki (p) włosy, bo wymiotowała, a druga (i). wiecie co powinniśmy zostawić w 2016 roku? karbowane włosy. dzisiaj w szkole chlopak który slucha tego co ja powiedzial mi ze ladnie wyglądam i ze pasuja mi czarne włosy nie wiedzialam co robic. idę zaraz pod prysznic i umyję włosy a później usiądę z tymi zeszytami. Spakuję się i pójdę umyć włosy.

Wyślijcie mi zdjęcia Noory na których ma te takie kręcone na dole włosy. skampl. Nie bede mowić żadnej koleżance ze włosy farbuje ciekawe czy zauważa. ale mi się włosy pokręciły.

Ostatnio tata do mamy: "Przy tobie wszystko mi wychodzi: włosy z głowy, brzuch spod koszulki" to jest miłość najlepszetekstymoichrodzicow

nawet dzisiaj mam fajne włosy. Przyszly mi misie na wlosy.

pani myje nikoli włosy i kurwa, jak ja bym to na snapa nagrała ale siedzę w drugim pokuju kuuuurczę. Musze umyć włosy. czy tylko mnie tak bardzo wkurwia jak ktoś obmacuje moje włosy. Muszę podciąć włosy jakieś 3-4cm znowu. Tylko tutaj takie sklejone te włosy, bo przed myciem XD. cieszę się że byłam wreszcie u fryzjera, bo dzięki temu podcięciu moje włosy wyglądają o wiele lepiej.

W ogóle jakie mi wyszły zajebiste te włosy, boze. mam ścięte włosy☺.

Śmiałem włosy i wyszedł ze mnie tatarski najeźdźca

Bedanrukowi jak juz wlosy odrosly. moje włosy teraz czy czysty goal. "Wyciągnęłam papierosa by z nim zapalić, a on podając mi ogień podpalił mi włosy. No i to uczucie tak ciągle płonie" Zasłyszane Walentynki.

Oho dzisiaj farbuje włosy. jak mi wypadna wszystkie włosy to bede ryczeć ale jolo. Marcin dzisiaj na lekcji obcinał włosy na ręce nożyczkami. z jednej strony chcę wiosnę bo chciałbym wreszcie obciąć włosy, ale z drugiej zawsze okropnie się czuję o tej porze roku. A może by tak obciąć włosy. jestem zawsze triggered jak jestem u fryzjerki, ona mi obcina wlosy i jednoczesnie do mnie mowi.

umyłam włosy i mam szope na głowie.

Ide wyprostować włosy

JA PIERDOLE ZAJEBIE MOJE WŁOSY. 27. Uwielbiam u chłopaków czarne włosy. mam ochotę zafarbować włosy na niebiesko omg. niby splukalam włosy ale nadal jak dotknę to mam niebieska rękę.

KURWA brat mi włosy obciął dzwońcie po egzorcystę, albo po fryzjera. 13. Chcę mieć różowe włosy ale moi rodzice są źle do tego nastawieni. 12. Moje włosy mają ciemny odcień blondu. a moze nieldugo sobie włosy na brąz przemaluje. Mogłam umyć wczoraj włosy, ale mi sie nie chciało. miałam iść prostowac włosy, a utknelam oglądając highschool musical lmao.

Powinnam zacząć liczyć ile osób powiedziało mi, że mam mięciutkie włosy amazing. Moje włosy zawsze były chujowe no ale dzisiaj to już przesada.chce miec szare wlosy nooooooo. Moje nowe włosy to życie. Spalilam sobie wlosy zapalka i musialam je obciac w jednym miejscu :(((. Włosy sypią mi się tak szybko jak ambicje. Mam irokeza! Znaczy, jak uloze włosy. Jaka to ulga gdy wreszcie możesz spiąć włosy w kuca po miesiącach zapuszczania.Ta pogoda to tak serio? Kiedy się wykąpałam i umyłam włosy i mam zaraz wychodzić to zaczyna padać? Serio? Serio?¿ ☔.

twarz

i musisz skakac, lub chcesz pobiegac

ide umyc zeby i twarz. Nałożyłam maseczkę na twarz, ciekawe jaka będzie. boję się, że mi w dniu studniówki na twarz wyskoczy mnóstwo nieprzyjaciół ;). poczułam się jakbym w twarz dostała, no przysięgam. on, ze jak chce to skomentowałam "<3" a potem on sam skomentował jakoś zdjęcie, ze gdzie twarz czy cos tam, bo miałam telefon na pół ryjaXD.

dostałam dziś piłka w twarz tak, ze aż potrafiło mi to porządnie rozciąć wargę to do tych, którzy pytają dlaczego tak bardzo nienawidzę w-fu. Ale mi twarz skostniała, o ludzie XDD. kurwa tak staliśmy przytuleni i gadaliśmy i kurwa pierwszy raz usłyszałam prosto w twarz od chlopaka, ze jestem inteligenta, ładna, ze mam. Świni pluć w twarz to mówi że deszcz pada. Mądrość przysłów. obudziłam się, włączyłam playlistę z muzyką klasyczną, idę się przebrać w piżamę i ochlapać twarz wodą i biorę się za naukę.

jeśli ktoś coś do mnie ma, niech powie mi to w twarz, bo jak mam się poprawić, skoro nie widzę co robię źle

mam tak spuchnieta twarz przez katar. Kurde zrobilam sb maseczke i teraz ciagle mnie piecze twarz i jest czerwona ugh. Twarz pani B. Codziennie rozjaśnia mój dzień.... . . . . . ... kiedy wychodze z klasy po 45 minutach męki piekielnej.wywiadz5sosfam 6. Który ma najbardziej memiczną twarz...Btw zmienilam packa i w koncu pokazalam swoja twarz lol. Gdy widzę jakiś gejów na ulicy to mam ochotę do nich podejść i napluc im w twarz a później uciąć te zboczone chujki:).

spadł mi na twarz pająk Ja: super, jedyna akcja na którą mogę dziś liczyć. Wielka miłość zdarza się tylko raz,nie zamknij oczu ,gdy spojrzy Tobie w twarz..Udanych Walentynek.robię sobie zdjęcia żeby nie robić wszystkiego co powinnam robić niech ktoś mnie uderzy w twarz. znalazłam moje zdjęcia jak byłam taka gruba i jeszcze moja twarz wtedy była taka gruba i brzydka boze.

życie śmieje mi się prosto w twarz, dzisiaj byłoby 7 miesięcy razem, w walentynki

ja; od piątku nie wyszła z domu, nienaganna twarz ja: jutro wraca do szkoły, wyskoczył jej pryszcz na pół twarzy.

Zgarnęłam najlepszy prezent na walentynki! Potknęłam się o własne łóżko. Teraz boli mnie noga i twarz.Koleś wygląda jakby nakładal sobie kilo fluidu na twarz będąc naćpanym, a ta grzywka jest do dupy. jak mi się twarz skurwiła albo będę mieć okres albo to przez tą chemię w pracy albo niewłaściwe odżywianie albo zły żel do twarzy. WALĄ SPID WALĄ SPID NO I MAJĄ DZIWNĄ TWARZ. moja twarz przez ostatnie dni to jedna wielka pomyłka dobrze że nikt nie musi mnie oglądać. A moja twarz jest cała w czerwonych plamach.

Musze ogarnąć twarz bo wyglądam dzisiaj okropnie. Muszę tapetę nałożyć na twarz jak chce do ludzi wyjść. Twarz mnie boli.

Dzięki Ci boże, że moja twarz i włosy wyglądają dobrze

Wkurza mnie to kiedy coś oglądam na tel i ktoś robi mi spam na snapie Człowieku zasłaniasz mi piękną twarz Sherlocka Spłoń. Kobieta za kierownicą.... słońce wali jej prosto w twarz... Czym najlepiej się zasłonić?? .... Dłonią xD.

Jest nieźle, mam dziś twarz jakieś 510, więc czas ruszać w świat na podbój pizzowej walentynki!. musze ogarnąć twarz. Chyba nie moge się malować przez jakis czas, bo piecze mnie twarz i oczy po zmyciu makijażu i jak nałożę wszystko. ogladma jakis filmik i ktos tańczył i ja takie kurwa co ona robi przyblizenie na twarz a to jakcosn w przebraniu xD. Moja twarz wygląda gorzej niż kupa. nalozylam sobie maseczke w plachcie na morde i mam nadzieje ze moja twarz bedzie po niej idealna :)))).

Ma tak piękna twarz i głos i uśmiech i rozmawiałam z nim raz ale to było tak mega Tbh zazdro każdej dziewczynie która jest z nim na codzień. nie będzie strzała pluć mi w twarz. OMG dzisiaj ktoś chyba będzie odgrywał MJ w twoją twarz brzmi znajomo. Nie chcę nawet oglądać tych filmików z Justinem, nie mogę patrzeć jak pchają mu telefon przed twarz. nałoze sobie chyba teraz maseczke na twarz. Uwielbiam macać moją twarz po maseczce oczyszczającej, jest taka gładziutka. Boje sie ze mi telefonzaraz na twarz spadnie.

dziewczyna

śmieszy mnie fakt ze dziewczyna zabrania swojemu chłopakowi kontaktu z jego koleżankami pozdrawiamiga

Bartek powiedział, że od dziś on jest dziewczyną, a ja chłopakiem i on nazywa się Weronika, a ja Bartek. dziewczyna przeprosiła Taecyeon i jego fanów, napisała, że nie jest "saesang" tylko "zwykłą obsesyjną dziewczyną". crush mojej koleżanki miał dzisiaj na sobie koszulkę z twarzą gallaghera, biedna dziewczyna:(. ale mnie wkurzyła jedna dziewczyna no. jestem dziewczyną, uwielbiam counter-strike i interesuje się medycyną nie jestem normalna.

dziewczyna dwa lata młodsza ode mnie zaciążyła z facetem który jest koło 30stki. Co się dzieje z tymi ludźmi...UWAGA moja dziewczyna UMIE robic kotlety XDDD. Dziewczyna u mnie w klasie ogląda skam. dziewczyna ma serio do tego wielki talent. Długo negocjowałem z dziewczyną pilot od telewizora, więc jasny przekaz dla Spurs i Chelsea - macie się napierdalać.

Ogólnie Justynka ostatnio do Filipa ze jestem złota dziewczyna bo sprzatalam po niej jak rzygala i ja mizialam po plecach ❤️❤️❤️

Dziewczyna z pierwszej klasy wstawila zdjęcie swojego dzieciaka i ktoś jej skomentował nie chciałaś w dupe to masz XDDD. Ale mi głupio bo chciałam jakaś czekoladę chociaż kupić dziewczyna a nawet na to mnie nie było stacxd. Dziewczyna Seana tez jest z Irlandii?. Zgadnijcie komu zamówią pizze z okazji walentynki ?? Takie święto to ja rozumiem, po co komu chłopakdziewczyna jak masz pizze?❤. Mój kolega zerwał dzisiaj z dziewczyną heh walentynki. Jedna dziewczyna z równoległej klasy znalazła kwiaty na ławce jak wróciła po przerwie i wyrzuciła je do kosza... jak tak można?.

Kiedy widzisz w szkole mojcrush przytulającego się z jego dziewczyną Ała?????. pierwsze walentynki które spędzam z moją dziewczyną :"). Ja to jednak mam szczęście, rodzice jadą do kina, brat zabiera swoją dziewczyna, a ja siedzę sama w domu oglądając seriale z walentynki. Nienawidzę tego dnia jeszcze bardziej! Jedna kol pisze mi teraz, że chłopak zapytał się jej czy zostanie jego dziewczyną, a ja nadal nwm.

Dałam dzisiaj dziewczyną po lizaku w kształcie serca

ha ha ha bardzo śmieszne, dziewczyna je śniadanie w szkole i nie zdążyła do końca kanapki wpierdolic, FAJNY TEMAT DO ŻARTÓW.

To moj crush siedzial przede mna na lekcji ze swoja dziewczyna:)) Wie, ze mi sie podoba itd, ale sie miziaja ciagle przede mna valentines. kURWA LUDZIE Z MOIM KOLEGA ZERWAŁA DZIEWCZYNA I ON SIE CIESZY A JA ZE CZEMU A ON ZE CHCIAŁ MI POWIEDZIEC ZE MNIE LUBI KURWA MAC. Jezu czuję się tak okropnie, każda dziewczyna ma taki problem z zagadaniem do crusha? Tak bardzo chcialabym go poznać mojcrush. Teraz mi się przypomniało że dziewczyna z mojej grupy wstawiła na fb post o tolerancji to brat (my mamy brata zamiast księdza itd). Kocham Maggie za ten teledysk bo pokazała że nie każda dziewczyna musi być uprzejma i urocza, a większość ludzi wyraźnie o tym zapomina. Już go szipuje z tą dziewczyną.

pisałam takie dobre ffs i nagle dziewczyna mi zniknęła:. siedzę sobie na przystanku w galerii i jakaś dziewczyna przechodziła w rozpiętej kurtce żeby pokazać bluzkę z MetalliciXDDD. dziewczyna jest płaska - deska, pośmiewisko beka hahahahah dziewczyna zrobi operację piersi - boże jaka sztuczna, ma coś z głową kocham.stoję sobie z dziewczyną brata mała kuzynka- "A TY MASZ TAK UE DUŻE CYCKI A TY MAŁEEE " XDDDD. 20. Nie lubię mainstreamu ale z drugiej : - Jestem taka wyjątkowa - powiedziała co druga dziewczyna w superstarach (nic nie mam do butów).RadioBunt Kremlowskie Kuranty - Dziewczyna.

8. "Oh oh jestem taka brzydka. Chcę schudnąć." Powiedziała dziewczyna, która ma 1,76m i waży 42kg. Na przystanku stała para. Chłopak pocałował laske w czoło, przytulił i spojrzał na nią jakby była najpiękniejszą dziewczyną na ziemi ❤. - Skąd wytrzasnąłeś tą kiecke? - Jedna dziewczyna zostawiła. - To w czym wyszła? - Z uśmiechem. Lucyfer. - Zaginęła dziewczyna, a Ty myślisz tylko o tym, żeby mnie wyskoczyć?! - Dobra. Najpierw dziewczyna, seks potem. Powiedzmy. Lucyfer.

tło

namalowałem dziś fuksjowe orchidee, jutro domaluję do nich tło

pozmienialam ikonę i tło i mi lepiej. Zastanawiam sie, czy zmienić ikonkę i tło, bo w sumie mi sie juz znudziło, ale z drugiej strony nie chce mi sie. Dobra, nie zmieniam narazie. Gdzie mogę przerobić filmik? (Tylko tło chce zmienić). A później poszłyśmy do niej i ogladalysmy yt oraz wybierałyśmy właśnie to zdj na tło, a potem sprawdzałyśmy, kto je lajkuje xd. nawet nie wiecie ile czasu robiłam samo tło.

ustawilam sobie to piekne cudowne niesamowite zdjecie na tlo ale jak to wyglada jeszcze ktos pomysli ze moich ults szipuje to by bylo dziwne. mój kuzyn ustawił sobie na tło na fb wieloryba XD. tło zostawię sobie na jutro. skończyłam painting futerka jeszcze tylko grzywa tło i detale ugh. Ogladam filmiki z koncertu i dopiero teraz sie wsłuchałam w tło jedna laska "ja pierdole nara co on odpierdala" XDDD. "Czarny to najlepsze tło dla oczu.".

wgl założyłam kanał ale przydałby mi się ktoś kto by mi zrobił to tło lol może ktoś chce. zmienić ikonkę i tło? riverdale marcowefolllowspree. Karol wg mnie wyszła tam okropnie, poza tym to cale tło jest straszne. Miala 1000 cos a teraz ma 2588 no nic nie mam do tego ale nie 629 dziennie i czarne tlo z godzina. Sama robiłam tło ♡. - opisujemy tło wydarzeń (tak jak w opowiadaniach),. jak zrobić takie fajne kolorowe tło na poscie?. Moja ikonka i tło to WYGRYW pa.